Szotyi - A feltámadás

Festés

2014.09.15. - Gostee Szólj hozzá!

dsc_0247_1410805494.JPG_3008x2000

Nem azért nem írok új posztot mert lusta vagyok és nem tudok mit írni.... Nincs is semmi köze hozzá. A Golfi még mindig festőnél van. Én nem vagyok türelmetlen. "Második/hobbi autó ezért nem sürgős." Illetve "Nekem ráér" ez az a két mondat amit soha nem szabad megmondani. A lakatolás is elhúzódott és a festés is valószínűleg azért mert ezt az elején elmondtam. Tudom én voltam aki elmondta, így ez az én hibám. 

 

Lényeg a lényeg: a golfi apró kis lépésekben halad arra életem legszebb kettes golfja legyen. Eddig is az volt mert ő az egyetlen :-) de mint a képen is látjátok már alapozva van és készen áll hogy megkapja a mágikus C8Z színt. Nem tudom, hogy mond-e valakinek valamit ezt választottuk. Lesz róla kép a jövőben így nem megyek bele a részletezésben. Mivel kitartó olvasók nincsenek. (vélhetően azért mert kitartó író sincs) így valamelyik előző posztban lesz. Eddig nekem nagyon tetszik amit látok, A festő mester (akinek a lába a képen látható) szerintem jó munkát végez, arra nem lehet panasz, hogy nem szárad meg a felhordott anyag. A rétegrend eddig a következő -ismeretlen alap (nem tudjuk ki mit festett eddig rajta) lecsiszolva -Fekete karbon szálas gitt -sima gitt -szürke alapozó/rücsi hol mit kíván a gyári minőség. Állítólag két hét múlva tehát még szeptemberben le lesz festve. Ez hihető mert ennyi idő alatt komplett festés kész lehetne, de júniusban is ennyi idő volt várható.:D

 

Sajnos a golf találkozó idén Szotyinak kimarad, helyette megyek én. Jajj bocsánat Volkswagen találkozó.  Én megyek helyette is, és elviszem a kulcsát így részben ő is ott lesz. Nagyon sajnálom de ha a fejem tetejére állok sem lehet másképp. Majd jövőre! 

Címkék: Festés

A bejegyzés trackback címe:

https://golf2.blog.hu/api/trackback/id/tr786701311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása