Na mit látunk a képen? Bizony bizony az első futómű a kocsi csomagtartójában. Ez még 2013-ban készült fénykép. December 30 egy nagyon szép napsütéses plusz 10 fokos nap volt. Reggel 9 kor indultunk a Szottyadthoz és 11kor már az autóban volt a futómű. El kellett vinni lemosni a kamionmosóba mert olyan vastagon állt rajta az olajsár, hogy én ilyet még filmben sem látta.
A széteszetlés nem volt nagy cucc 2 - 2 csavar hátul a kasztnihoz, 1 - 1 elöl a nyulványokhoz. Persze a 6 csaravból nem volt három egyforma. Érdekes hogy a csavarok jól meg voltak húzva de nem voltak berohadva. Ezen kívül el kellett oldani a kormányművet és a váltót. Ennyi és kész.
Ami utána jött az már nem volt ennyire vidám. A bölcső lukas /sajnos belülről/ azt cserélni fogom talán már meg is van az utódja. A kormánygöbfejeket ki kell kalapálni a csonkállványból, ehhez 3 ember kellett. A kerékcsapágyak és a feltengelyek is cserére szorulnak. REMEK! Vissza tehetném még őket és akár 2-3 évig gondtalan lenne de hamár szét van szedve akkor nem érdemes ezen spórolni. Csonkállvány még egyben van az aggyal de kb ennyi maradt egyben. Most jöhet majd a rozsdamentesítés. Drótkorong és flex egyenlő vaspor mindenhol. A módszer egészségtelen és nehézkes is.
Ezt megelőzendő rendeltem egy /hobby/ homokfújó pisztolyt, amit kompresszorhoz lehet kapcsolni. 3000ft nem számítok rá hogy ez lesz a világ legjobb szerszáma, sőt az a véleményem hogy nemsokat ér. DE, láttam több videót a neten ahol ilyennel dolzoznak, és meglepően jól működött.
Nem mellékesen az alkatrészek keresése folyamatos, így már találtam is hátsó lököst a verdához.Az első szilentek már megvannak a stabilizátorhoz és a lengőkarokhoz, kell még két pár gömbfej és két kerékcsapágy (persze csak aktuális folyamathoz), Még januárban vissza akarom tenni az elejét és így mehet karoszéria lakatoshoz.