Szotyi - A feltámadás

Ó már mikor

2015.01.04. - Gostee Szólj hozzá!

Igen már le van festve. Igen elég rég írtam a blogba. Igen azóta már nem így áll, de itt is be kell tartani a sorrendet. Szeptember 26. nagyon fontos dátum. Ekkor készült el a festő. Persze én nem voltam aznap Pécsett így nem is én hoztam el, hanem kedvesem és egy kollégám. A festés gyönyörű lett, hibátlan munka annyira ott van hogy nem is tudok mit mondani.

Szeptember 27 Hungaroring Golf találkozó. Ott voltam és annyi képet lőttem hogy utánfutóval kellett hazahozni őket. Szeptember és december között alig történt valami a Golfival. Csak annyi hogy a hátsó futómű és kikerült alóla, megújult. Azóta viszont december 27-től január 4-ig rengeteg esemény történt több is mint  vártam.

Üvegek, gumik, kárpitok kábelek és a műszerfal a helyére került. Most jön az utolsó nagyobb kiadás a golfira és februártól róhatja az utakat. Nagyvonalakban a motor és a fék amit bele kell tenni, beállítani ezeket és jóság van.

Nagyon nagy erőt adott a folytatáshoz, hogy B.Tom barátom végig ott volt mellettem és segített. Valamint az is hogy Kiskőrösről hasonló cipőben járó "sorstársam" már a saját verdájával gurult szilveszterezni. A motor összeszerelésénél ugyan ott leszek, de azt nem én fogom csinálni. Egyrészt mert nem értek hozzá, ami elképzelésem van a drukkolni elég. Másrészt egy szerelőnek ez kb 4 óra nekem 4 nap. A fék pedig nem játék. Hogy milyen csavart mennyire kell meghúzni az jó ha egy rutinos ember csinálja.

Egyenlőre ennyi Kapcs ford.

A bejegyzés trackback címe:

https://golf2.blog.hu/api/trackback/id/tr917042113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása