Szotyi - A feltámadás

Fontos események

2014.05.17. - Gostee Szólj hozzá!

Február óta ugyan sok minden történt Golfival (és persze velemi is), de blogbejegyzés csak most készül. Szóval hol is kezdjem. Jó munkához idő kell. Már vagy ötödik alkalommal módosítom a felújítás befejezésének határidejét. Annyiban okosnak tartom, hogy nem osztom meg  ország világgal így csak magamat csigázom vele. :D Megint később lesz kész mint eddig terveztem de már meg sem lepődök rajta.

Pénteken voltam a lakatosmesternél (aki szememben egy félisten). Elkészült a lakatolás egy minimális csúszással. Nekem nem okoz problémát mert így később kellett fizetni, és remélem alaposabb lett. Egy szó mint száz voltam Pellérden és láttam végre a kis tüneményt. A drágának mondott lakatosmunka, látva nem is tűnik drágának. Rengeteg munka volt vele, pedig a mester elmondása szerint jó állapotban van. Küszöbök, sárvédőívek, doblemez és hátfal javítás illesztési hézagok beállítása a teljes alváz letakarítása és alvázvédővel való lekezelése. Láttam már lakatos munkát, és meg kell hogy mondjam eddig ez volt a legszebb. Lehet hogy elfogult vagyok, de az új és a régi lemez találkozásánál annyi gitt kell csak hogy a ponthegesztések közötti rést kitöltse. Az összes lemez amit láttam le van alapozva, a tipikus rozsdás helyek mindenhol kezelve vannak. Nem is dicsérem tovább, nagyon jó lett ezúton is köszönöm.

Hétfőn megy fényezőhöz a szottyadt, ezzel egy korszak lezárul innentől a Szotyi név csak jelképes és nem szolgál állapotjelzőként:D A színét is sikerült kiválasztani, C8Z jelű VW/Audi Mocca Brown nevű színre esett a választás. Csalóka mert a neve ugyan barna, de ez grafitszürke barnás metál szemcsékkel. Kártyán nagyon jól mutatott várom már hogy autón is lással. Erre kb 3-4 hetet kell még várnom. Kívül belül festve lesz a gép, hamár csinálok valamit akkor normálisan fogom csinálni. Többek között ezért is csúszik a befejezés dátuma. Így drágább a festés és több idő. Ez mindegyik önmagában csúszást jelentő tény, de együtt....

Összefoglalva a dolgokat, lakatolás pipa  ----> Irány a fényező:D

A bejegyzés trackback címe:

https://golf2.blog.hu/api/trackback/id/tr346177754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása