Február óta ugyan sok minden történt Golfival (és persze velemi is), de blogbejegyzés csak most készül. Szóval hol is kezdjem. Jó munkához idő kell. Már vagy ötödik alkalommal módosítom a felújítás befejezésének határidejét. Annyiban okosnak tartom, hogy nem osztom meg ország világgal így csak magamat csigázom vele. :D Megint később lesz kész mint eddig terveztem de már meg sem lepődök rajta.
Pénteken voltam a lakatosmesternél (aki szememben egy félisten). Elkészült a lakatolás egy minimális csúszással. Nekem nem okoz problémát mert így később kellett fizetni, és remélem alaposabb lett. Egy szó mint száz voltam Pellérden és láttam végre a kis tüneményt. A drágának mondott lakatosmunka, látva nem is tűnik drágának. Rengeteg munka volt vele, pedig a mester elmondása szerint jó állapotban van. Küszöbök, sárvédőívek, doblemez és hátfal javítás illesztési hézagok beállítása a teljes alváz letakarítása és alvázvédővel való lekezelése. Láttam már lakatos munkát, és meg kell hogy mondjam eddig ez volt a legszebb. Lehet hogy elfogult vagyok, de az új és a régi lemez találkozásánál annyi gitt kell csak hogy a ponthegesztések közötti rést kitöltse. Az összes lemez amit láttam le van alapozva, a tipikus rozsdás helyek mindenhol kezelve vannak. Nem is dicsérem tovább, nagyon jó lett ezúton is köszönöm.
Hétfőn megy fényezőhöz a szottyadt, ezzel egy korszak lezárul innentől a Szotyi név csak jelképes és nem szolgál állapotjelzőként:D A színét is sikerült kiválasztani, C8Z jelű VW/Audi Mocca Brown nevű színre esett a választás. Csalóka mert a neve ugyan barna, de ez grafitszürke barnás metál szemcsékkel. Kártyán nagyon jól mutatott várom már hogy autón is lással. Erre kb 3-4 hetet kell még várnom. Kívül belül festve lesz a gép, hamár csinálok valamit akkor normálisan fogom csinálni. Többek között ezért is csúszik a befejezés dátuma. Így drágább a festés és több idő. Ez mindegyik önmagában csúszást jelentő tény, de együtt....
Összefoglalva a dolgokat, lakatolás pipa ----> Irány a fényező:D